دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک تزئین اتاق به سبک کلاسیک با استفاده از فن آوری مدرن و تکنیک های طراحی میباشد.این سبک به معنای استفاده از متریال های ساده با رنگ های روشن است و استفاده از جزئیات تزئینی باید حداقل باشد.اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک ترکیبی هماهنگ از ظرافت ، تجمل و خویشتنداری است .مسئله مهم در طراحی اتاق خواب انتخاب رنگ است که باید به گونه ای طراحی شود که رنگ ها تأثیر منفی بر وضعیت روحی افراد نداشته باشد این به این معنی نیست که رنگ نمی تواند روشن باشد ، اما لازم نیست که پر زرق و برق باشد .

ویژگی های اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک :

اتاق خوابی که به سبک نئوکلاسیک تزئین شده است ، معمولاً دارای رنگ های روشن است توجه به این نکته مهم است که هنگام استفاده از رنگ تیره ،حتما هماهنگی بین عناصر محیط رعایت شود.دیوارهایی که رنگ روشن دارند را می توان با نقاشی های دیواری متنوع با رنگ های متضاد تزئین کرد.

طیف رنگی در سبک نئوکلاسیک معمولاً ملایم هستند:

رنگ سفید
رنگ قهوه ای روشن
رنگ قهوه ای تیره
رنگ بژ
رنگ آبی کمرنگ
رنگ طلایی
رنگ نقره

رنگهای کرم ، خاکستری ، زرد و سبز ، سیاه و قرمز عمدتا برای برجسته کردن سبک استفاده می شود .کاغذ دیواری ها همچنان محبوب ترین وسیله برای دکوراسیون داخلی دیوارها هستند. برای یک اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک ، بهتر است ازکاغذ دیواری ساده استفاده شود .اغلب برای دکوراسیون اتاق مبلمان با رنگ روشن که باید ساده و ظریف با جنس پارچه ابریشم و مخمل باشد بکار گرفته میشود . امروزه ، بسیاری ترجیح می دهند اتاق ها را به سبک ساده و مختصر طراحی کنند ، که هندسه اتاق را نقض نمی کند ، آن را دقیق ، اما دنج می کند. به طراحان توصیه می شود برای طراحی هر قسمت از اتاق از تکنیک های ساده استفاده کنند.برای تزیین فضای اتاق خواب در دکوراسیون نئوکلاسیک میتوان از گلدان ،مجسمه های مرمر و گچ ،تابلوهای نقاشی استفاده کرد .استفاده از آینه های بزرگ نه تنها باعث زیبایی اتاق می شود بلکه از نظر بصری نیز باعث بزرگتر شدن محیط می شود. اتاق خواب باید فضای آزاد داشته باشد بنابراین لازم است مبلمان و وسایل تزیینی کمتری در اتاق استفاده شود. 

در پایان برای داشتن یک دکوراسیون زیبا بهتر است از متخصصان حرفه ای در این امر کمک بگیرید طراحان شرکت عمران کاوش مهنان با بکارگیری ایده های کلاسیک مکان خواب شما را به یک شاهکار واقعی و محبوب ترین مکان در آپارتمان تبدیل میکنیم.

 

طرح پیشنهادی اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک
طرح پیشنهادی اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک

 

 

© کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شرکت عمران کاوش مهنان ميباشد | طراحی سايت و سئو در مشهد توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ پارس وب