دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک کلاسیک

طراحی زیبا و مناسب برای اتاق خواب که مطابق با سبک زندگی شما باشد ، نه تنها به عنوان یک فضای شیک و کارآمد عمل می کند ، بلکه می تواند به عنوان پناهگاهی عمل کند که استرس را کاهش می دهد و باعث ایجاد انرژی دوباره در ذهن و بدن شما شود و ارتباطات اجتماعی را بهبود می بخشد. یکی از محبوب ترین سبک های طراحی غیر قابل انکار سبک کلاسیک است در واقع صرف نظر از نوع سبک، بهترین اتاق ها شخصیت صاحبان آنها را به نمایش می گذارد. تقارن و سبک سنتی در طراحی کلاسیک ظرافت و زیبایی خاصی به فضا میبخشد که در ظاهر ممکن است پیچیده و گران به نظر برسد ، حتی اگر در واقعیت بودجه تزئینات کم باشد . این سبک احساس گرما ،راحتی ،آرامش را در فضای اتاق خواب ایجاد میکند.

ویژگی های اتاق خواب به سبک کلاسیک :

در سبک کلاسیک از مبلمان با روکش پارچه ابریشم یا مخمل استفاده میشود. از پارکت ،سرامیک و یا سنگ مرمر و گرانیت برای طراحی کف اتاق استفاده می شود . در این سبک برای آرایش دیوارها کاغذ دیواری یا رنگ های گرم و آرام  مثل قهوه ای، طلایی ، بنفش ،کرم ، بژ ، سفید و .... به عنوان رنگ های اصلی بکار گرفته میشود. تزیینات مانند تابلوهای نقاشی ،گلدان ،مجسمه ،فرش ،روتختی و نقاشی دیواری یکی از اصلی ترین ویژگی های سبک کلاسیک به عنوان تجسم ثروت و فضاسازی سنتی است. عنصر اصلی اتاق خواب در این سبک تختخواب است به عنوان یک قاعده ، برای سبک کلاسیک مدل های بزرگ دوبل خریداری کنید و کنار آن میزهای کنار تختی را قرار بدهید ، روتختی بهتر است از جنس ساتن یا ابرایشم و با رنگ های متنوع برای برجسته سازی تخت انتخاب شود. وجود نقوش ظریف بر روی دیوار و سقف ، زیبایی اتاق را دوچندان میکند .یک اتاق خواب به سبک کلاسیک باید روشن باشد و در عین حال نباید چراغ های روشنایی زیادی در آن وجود داشته باشد روشنایی اصلی غیر از نور ورودی پنجره یک لوستر عظیم روی سقف است برای روشنایی و زیبایی بیشتر روی میزهای کنار تخت چراغ خواب قرار داده می شود و قلاب هایی روی دیوار نصب می گردد .در فضای داخلی کلاسیک پرده ها از دو لایه تشکیل شده اند که از جنس مخمل ، ساتن ، ابریشم هستند .بکارگیری آینه در دیوارها به دلیل تمایل به گسترش بصری فضا است در این حالت می توانید از کاغذ دیواری با نوارهای عمودی ، روتختی و پرده ساده استفاده کنید.

در پایان برای داشتن یک دکوراسیون زیبا بهتر است از متخصصان حرفه ای در این امر کمک بگیرید طراحان شرکت عمران کاوش مهنان با بکارگیری ایده های کلاسیک مکان خواب شما را به یک شاهکار واقعی و محبوب ترین مکان در آپارتمان تبدیل میکنیم.

 

طرح پیشنهادی اتاق خواب به سبک کلاسیک
طرح پیشنهادی اتاق خواب به سبک کلاسیک

 

 

© کليه حقوق مادی و معنوی اين سايت متعلق به شرکت عمران کاوش مهنان ميباشد | طراحی سايت و سئو در مشهد توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ پارس وب